Wagenings ACT-onderzoek succesvol afgerond

Een zestal studenten van de Universiteit Wageningen heeft, gedurende een half jaar, de masterfase van hun studies afgerond middels een onderzoek naar de algemene problematiek bij het in stand houden van een landgoed.

De studenten hebben een zogeheten ‘ACT-onderzoek‘ uitgevoerd  in opdracht van Stilte-Stichting Landgoed Den Bosch. Tijdens deze Academic Consultancy Training hebben de studenten in een multidisciplinaire groep hun kennis, vaardigheden en creativiteit gebundeld.
Hun bevindingen hebben zij gebundeld in een adviesrapport.
De presentatie van het rapport vond plaats op huis Den Bosch te Leuvenheim, in het bijzijn van diverse landgoedeigenaren, de begeleider van de studenten en het stichting bestuur.
De uiteindelijke presentatie geschiede in de vorm van een (geleide) discussie tussen de aanwezigen. Na afloop was er ruimte om na te praten over de resultaten. Het adviesrapport werd door alle aanwezigen zeer goed ontvangen en de studenten werden geprezen om hun dynamische onderzoeksaanpak.

Meer informatie over Academic Consultancy Training en de Universiteit Wageningen vindt u hier.