Beleid

Doel

Het doel van de stichting is het (doen) onderhouden en instandhouden van het landgoed “Den Bosch” met het huis “Beckberhof” alsmede de oude jachtopzichterswoning aan de Hammelerweg 2 te Leuvenheim als stiltegebied en voorts het verrichten van hetgeen met een en ander rechtstreeks of zijdelings verband houdt of daartoe bevorderlijk kan zijn, waaronder nadrukkelijk ook begrepen het verwerven van andere landgoederen, met als doel deze te onderhouden en in stand te houden als stiltegebied, alles in de ruimste zin des woords. De stichting beoogt niet het maken van winst.

De stichting zal dit verwezenlijken door:

1. Op ecologisch, landschappelijk en financieel verantwoorde wijze het landelijk vastgoed te beheren dat met de natuur verbonden is.
  2. Het doen van onderzoek teneinde het bereiken van de doelstellingen van de stichting te bevorderen.
  3. Het verwerven van (aangrenzende) (natuur)terreinen teneinde het bereiken van de doelstellingen van de stichting te bevorderen.
  4. Inventariseren, verantwoord bewaren en algemeen bekend maken van de kunstwerken van voornoemde schilderes Denise Everwijn.

Verantwoording

De voorzitter zal jaarlijks een verslag maken over de door de Stichting gesteunde projecten vergezeld van de nodige informatie over het desbetreffende project.